نظام شناسی جلسات 111تا120

1618




 

جلسه صد و یازدهم بخش اول :

اهمیت توجه به عرصه‌های مختلف زندگی در نظام تعلیم و تربیت ویژگی‌های علوم ظاهری

بحثی پیرامون حقایق و واقعیات

 

جلسه صد و یازدهم بخش دوم :

اهمیت توجه به عرصه‌های مختلف زندگی در نظام تعلیم و تربیت ویژگی‌های علوم ظاهری

بحثی پیرامون حقایق و واقعیات

 

جلسه صد و دوازدهم بخش اول : ماموریت‌های امام: 1. ولایت تکوینی 2.ولایت تشریعی 3.ولایت باطنی وقلبی 4.ولایت عمومی

 

جلسه صد و دوازدهم بخش دوم : ماموریت‌های امام: 1. ولایت تکوینی 2.ولایت تشریعی 3.ولایت باطنی وقلبی 4.ولایت عمومی

 

جلسه صد و سیزدهم بخش اول :

جایگاه و اهمیت مبانی در تعلیم و تربیت ارکان مبانی تعلیم و تربیت قرآنی

نفوذ مبانی در اجرای برنامه‌ها

 

جلسه صد و سیزدهم بخش دوم :

جایگاه و اهمیت مبانی در تعلیم و تربیت ارکان مبانی تعلیم و تربیت قرآنی

نفوذ مبانی در اجرای برنامه‌ها

 

جلسه صد و چهاردهم بخش اول:

ادامه آشنایی با ارکان مبانی تعلیم و تربیت قرآنی

فطرت

 

جلسه صد و چهاردهم بخش دوم:

ادامه آشنایی با ارکان مبانی تعلیم و تربیت قرآنی

فطرت

 

جلسه صد و پانزدهم :

مروری بر محورهای تعلیم و تربیت

بحثی پیرامون محور انسان ‌شناسی و معرفی استعدادهای انسان

 

جلسه صد و شانزدهم :

بحثی پیرامون فطرت بحثی پیرامون غرایز زیستی نشانه‌های هدایت از منظر زیارت عاشورا مفهوم معیّت

بحثی پیرامون ولایت قلبی

 

جلسه صد و هفدهم :

پاسخ به پرسش‌های دانش‌پژوهان:

رابطه عقل ملکوتی و فطرت؟ جایگاه فطرت و غریزه؟ آیا وجدان پایین ترین مرتبه فطرت است؟ تفاوت عقل ملکوتی با فطرت چیست؟ آیا ابتدا محبت نسبت به اهل بیت محقق میشود سپس برائت از دشمنان آنها یا برعکس؟

تفاوت ولایت قلبی و ولایت عمومی در چیست؟

 

جلسه صد و هجدهم :

بحثی پیرامون ولایت عمومی و ولایت قلبی معارفی پیرامون ساحت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها

شاخص‌های اهل ایمان (تدبّر در آیه 112 سوره مبارکه توبه)

 

جلسه صد و نانزدهم بخش اول : معرفی عقل ملکوتی از منظر تعلیم و تربیت قرآنی

 

جلسه صد و نانزدهم بخش دوم : معرفی عقل ملکوتی از منظر تعلیم و تربیت قرآنی

 

جلسه صد و بیستم بخش اول : شاخص‌های عقل ملکوتی در انسان

 

جلسه صد و بیستم بخش دوم : شاخص‌های عقل ملکوتی در انسان

 

برای دانلود روی صوت مورد نظر کلیک راست نموده و گزینه Save audio as را انتخاب نمایید.

0 نظر